lliberum.blogg.se

Vi är många här i Sverige som inte har råd idag, jag vill se hur företagare m,m i Sverige vill sponsra mej att hjälpa först barn och föräldrar i mitt kvarter, hoppas också på att detta ska växa sig större..... pay it forward

CHOKLADKALENDRAR

Publicerad 2012-12-11 09:56:15 i Allmänt,

 
IGÅR HADDE JAG NÖJET ATT DELA UT 23 ST CHOKLADKALENDRAR, JAG HADE SLGIT IN DEM I JULKLAPPSPAPPER OCH BARNEN BLEV SÅ GLADA!!!!!!!
JAG PASSADE OCKSÅ PÅ ATT DELA UT INBJUDNINGAR TILL DEN 27/1, DÅ BILDANDET AV LLIBERUM- SVENSKT SOCIALT NÄTVERK S IDEELLA FÖRENING, LÄS MER I TIDIGARE INLÄGG.
VILL DU SKÄNKA NÅGOT KAN DU HÖRA AV DEJ TILL MEJ:
ELISABETH LEINONEN
TÄTTINGVÄGEN 33
33142 VÄRNAMO
MOBIL: 0700459889
Gud välsigne dig, amen

Kommentarer

Postat av: Berith Kulborg

Publicerad 2012-12-11 17:33:09

Vilken fantastisk tanke,att dela med sig till de som inte har...Vill verkligen uppmuntradenna tanke och gärning..Bless

Svar: Tack Berith, det börjar ta fart nu, det är super kul!
elisabeth leinonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela