lliberum.blogg.se

Vi är många här i Sverige som inte har råd idag, jag vill se hur företagare m,m i Sverige vill sponsra mej att hjälpa först barn och föräldrar i mitt kvarter, hoppas också på att detta ska växa sig större..... pay it forward

Två ÄNGLAR på besök

Publicerad 2012-12-01 10:21:56 i Allmänt,

 
Igår kväll hade jag dåligt samvete då jag drack 2 glas mjölk, då jag viste att det var den enda mjölken vi hade till på torsdag. 2 middagar kvar till på torsdag, jag sa till min man: var inte orolig Gud kan välsigna oss, vi försöker ju trots allt göra något gott för andra. Vaknade i morse 8.30 av att det knackade på dörren, där stod 2 ÄNGLAR med 8 matkassar, inte bara mat utan lite gosaker till barnen oxå!!!!!!!!
Tack GODE GUD för att du ser till dem som inget har, och jag ber välsigna dessa människor STORT, du vet att de är givmilda trots sin nöd. AMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela