lliberum.blogg.se

Vi är många här i Sverige som inte har råd idag, jag vill se hur företagare m,m i Sverige vill sponsra mej att hjälpa först barn och föräldrar i mitt kvarter, hoppas också på att detta ska växa sig större..... pay it forward

Halva klassen har frukt

Publicerad 2012-11-17 18:32:22 i Allmänt,

 
I den klass mina barn går 1: a året, har bara hälften av barnen frukt med sig till fruktstunden de har varje dag. Tänk dig själv att du var en liten 7:åring som dag efter dag sitter och låtsas som ingenting när de andre äter fruk.
 
Mitt nästa projekt är att prata med våra närliggande affärer för att se om de vill sponsra de ca 20 barn familjerna i mitt kvarter med en frukt påse till att börja med 1 gång i månaden sedan om allt går bra 1 gång i veckan.
 
Gud ske din vilja.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-18 12:10:50

Du är en riktig kämpe :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-11-18 12:11:24

Det var alltså jag som skrev...

Postat av: vildblomma.blo.gg

Publicerad 2012-11-22 18:29:11

åh, hoppas någon kan sponsra <3

Svar: ja verkligen
elisabeth leinonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela